Bu web sitesi sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitemizde en iyi deneyimleri yaşamanız için çerezleri kullanır.

Reddet Kabul Et
Duyurular

ABİGEM İLETİŞİM VE SATIŞ OKULU EĞİTİMİ DUYURUSU

ABİGEM İLETİŞİM VE SATIŞ OKULU EĞİTİMİ DUYURUSU

 İLETİŞİM EĞİTİMİ

1. DÖNEM EĞİTİM PROGRAMI

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ( TOBB ), Konya Ticaret Odası ( KTO ), Konya Sanayi Odası ( KSO ), Konya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü ( KOS ) iştiraki olarak faaliyetlerine devam eden Konya ABİGEM tarafından yapılacak olan İLETİŞİM Eğitim Programı kayıtları başlamıştır.

Kayıt İçin: 0332 350 66 93

SON BAŞVURU TARİHİ

:

21 Kasım 2013

KURS BAŞLANGIÇ TARİHİ

:

22 Kasım 2013

KURS BİTİŞ TARİHİ

:

23 Kasım 2013

TOPLAM SAAT

:

 7 saat

FİYAT

:

180 TL + KDV

 

NOTLAR:

o   Eğitimler 22-23 Kasım 2013 tarihlerinde gerçekleştirilecektir.

o   22 Kasım Cuma günü 17:00 – 20:00 olarak 3 saat, 23 Kasım Cumartesi günü 13:00 – 17:00 olarak 4 saat, toplamda 7 saat eğitim yapılacaktır.

o    Sunulan programın alt başlıkları kursiyerlerin bilgi ve sektör durumlarına göre genişletilecektir.

o   Kurs bitiminde % 80 devam zorunluluğu şartı ile Konya ABİGEM sertifikası verilecektir.

 

 

TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ GELİŞTİRME.

Eğitimin Amacı:

Öncelikle, çalışanların ve yöneticilerin birbirlerini doğru anlamasını sağlamak Çalışanların aralarında daha bilinçli ve doğru iletişim kurmalarına katkıda bulunarak, işletmedeki olası çatışmaları önlemek, dolayısıyla kurum içi verimi arttırmak.

Bu Eğitim Çalışanlara Neler Katacak?

İletişim eksikliğinden kaynaklı aksaklıkların, alınganlıkların ve kırgınlıkların ortadan kalkması, çalışanların birbirlerinin daha iyi anlamalarını ve aralarında daha güçlü iletişim kurmalarını sağlayacaktır.

 

 

 

 

1.Oturum• iletişim’e Giriş

  1. İletişimin öğeleri
  2. Doğru iletişim
  3. Tutumlar
  4. Sınırlar

 

2. Oturum • Davranışlar ve Yargılar

  1. İletişim engelleri
  2. Mesafe ve güvenlik alanları
  3. Davranışlar
  4. Değer yargıları

                                                       

3. Oturum • Çatışmanın Anatomisi

  1. Çatışma Nedir ?
  2. Örgütte Çatışma Kaynakları ve Nedenleri
  3. Kişilerarası ve Gruplar arası Çatışmalar

                                    

 4. OturumDuygusal Okur- yazar olmak

  1. Duygusal zekâ

                   

5. Oturum • Benlik değişimleri.

  1. Toplumsal statü ve roller
  2. Transaksiyonel Analiz

                                              

6. Oturum • İletişimin evrensel hastalıkları           

  1. Mobbing
  2. Yönetimde by Pass ve Yönetimsel kibir.

                                    

7. Oturum • Çözümler

  1. Çatışma Yönetim-Çözüm Stratejileri 

 

 

 

FİRMA ÜNVANI 

 

KATILIMCI / LARIN

ADI VE SOYADI              

 

TELEFON VE E-POSTA ADRESİ                       

 

Bu formun doldurularak en geç 21 Kasım 2013 Perşembe  16:00 'a kadar tercihen omerf.daglioglu@abigem.org e-posta adresine veya +350  68 73 no'lu faksa iletilmesi rica olunur.

Detaylı Bilgi veya Kayıt İçin: 0332 350 66 93

 


 

SATIŞ OKULU EĞİTİMİ

1. DÖNEM EĞİTİM PROGRAMI

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ( TOBB ), Konya Ticaret Odası ( KTO ), Konya Sanayi Odası ( KSO ), Konya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü ( KOS ) iştiraki olarak faaliyetlerine devam eden Konya ABİGEM tarafından yapılacak olan SATIŞ OKULU Eğitim Programı kayıtları başlamıştır.

 

Kayıt İçin: 0332 350 66 93

SON BAŞVURU TARİHİ

:

 5 Aralık 2013

KURS BAŞLANGIÇ TARİHİ

:

 6 Aralık 2013

KURS BİTİŞ TARİHİ

:

 4 Ocak 2014

TOPLAM SAAT

:

 50 saat ( Teorik + Uygulama )

FİYAT

:

730 TL + KDV

 

NOTLAR:

o   Eğitimler 6-7-13-14-20-21-27-28 Aralık 2013 ve 3-4 Ocak 2014 tarihlerinde gerçekleştirilecektir.

o   6-13-20-27 Aralık ve 3 Ocak Cuma günleri 14:00 – 18:00 olarak 4’er saat, 7-14-21-28 Aralık ve 4 Ocak Cumartesi günleri 09:00 – 16:00 olarak 6’şar saat, toplamda 50 saat eğitim yapılacaktır.

o   Sunulan programın alt başlıkları kursiyerlerin bilgi ve sektör durumlarına göre genişletilecektir.

o   Kurs bitiminde % 80 devam zorunluluğu şartı ile Konya ABİGEM sertifikası verilecektir.

 

SATIŞ BECERİLERİ GELİŞTİRME VE SATIŞ YÖNETİM EĞİTİMİ

EĞİTİMİN AMACI: Katılımcılar; müşteri psikolojisini anlamayı, müşterinin ihtiyacını doğru belirlemeyi, kendi potansiyellerinin farkına varmayı, yeteneklerini geliştirmeyi ve satış görüşmesini başarılı bir şekilde yönetmeyi öğreneceklerdir.

 

 

1.Oturum• Satış Yönetimine Giriş

  1. Yeni Rekabet Koşullarında Etkili Pazarlama ve Satış anlayışı
  2. Yeni Rekabet Çevresinde Satış-Müşteri ilişkileri   
  3. İnsanlar Neden ve Ne Zaman Satın Alırlar

2. Oturum • Satın Alma güdüleri

  1. Rasyonel Satın Alma Güdüleri nelerdir
  2. Duygusal Satın Alma Güdüleri nelerdir?                                                                        

3. Oturum • Satışın Anatomisi

  1. Satış Nedir?
  2. Günümüzde Satış Nasıl Yapılır?
  3. Satışta Temel Hedef nedir?

                                              

 4. OturumKurallar, Korkular Reddedilme ve İnanç.

  1. Satışta Kuralları Kim koyar ?                                                                           
  2. Satışta İnancın Etkisi Ve Önemi nedir?
  3. Reddedilme Ve Korku Nasıl Aşılır?
  4. Müşteriler neden sizinle iş yapsınlar?

                        

5. Oturum • Satış için taktik geliştirme.

  1. Satış Görüşmelerinin Stratejik Ve Taktik Planlaması                                          
  2. Rakipleri Tanımanın Önemi Nedir?                                        Atölye çalışması           

6. Oturum • Görüşme öncesi analiz.              

  1. Pre- call analizin önemi nedir?  
  2. Müşteri Takibi Nasıl Yapılmadır ?                                              Atölye çalışması

 

7. Oturum • Hedef Belirleme

  1. Satış görüşme hedefinin belirlenmesi nasıl yapılır?                 Atölye çalışması

 

8. Oturum • Satıcı-Müşteri iletişimi.

  1. Satıcı- Müşteri İlişkisi nasıl olmalıdır?
  2. Satışta Empati Nasıl Kurulur?                 
  3. Etkili İletişim İçin Temel adımlar ne olmalıdır?                                                             

9. Oturum • Satışta  Zaman Yönetimi

  1. Stres Tanımı
  2. Stres Yaratan Faktörler
  3. Zaman ve öncelikler Yönetimi                                                  Atölye çalışması

10. Oturum • Davranış değişenlikleri.

  1. Durumsal benlik durumları- Transaksiyonel analiz- nedir?
  2. İletişimdeki  Ego değişimleri satışa nasıl yansır?

          

11. Oturum • Dinleme becerileri

  1. Dinlemenin iletişimdeki önemi nedir ?
  2. Etkin konuşma nedir?
  3. Etkin dinleme nedir?
  4. Etkin beden dili nedir?                                                              Atölye çalışması

 

 

12. Oturum • İtirazlar-Özellik,Avantaj ve Fayda

  1. Müşteriler nelere itiraz eder?
  2. İtirazları nasıl karşılamalıyız?   
  3. Ürün;  özellik, avantaj, fayda üçlemesi nedir?                       Atölye çalışması

 

13. Oturum • Karar süreçleri ve sürdürülebilir müşteri ilişkisi

  1. Müşteri satın alma karar riskleri nelerdir?
  2. Müşteri satın alma karar süreci nedir?                                                               
  3. Müşteri sadakati nasıl kazanılır?

 

14. Oturum • Satıcının Duygusal Zekası

  1. Duygusal Zekanın satışa yansıması

          

15. Oturum • Satışı bitirmek

  1. Satışı Kapama Taktikleri
  2. Satışı Sonuçlandırmak                                                      Atölye çalışması

16. Oturum • Satış Role-play leri

  1. Satışı senaryosu hazırlamak
  2. Senaryonun Video kaydı                                                Atölye çalışması

 

17. Oturum • Satış Role-play leri

  1. Satış video kaydı incelemeleri                                        Atölye çalışması

                                                                     

 

18. Oturum • Satışı bitirmek

  1. Satış görüşme ve ziyaret planlaması nasıl yapılmalıdır?
  2. Satışta raporlama nedir, nasıl yapılmalıdır?
  3. Ziyaret veya satış programlarının oluşturulmasında nelere dikkat edilmelidir?

                                                                     

19. Oturum • Tahsilat-Risk yönetimi

  1. Satışta tahsilâtın yeri ve önemi nedir?
  2. Riskli müşteri ile ilişkiler nasıl yönetilir? 
  3.  

20. Oturum • Şirketin Vizyonu ve satış elemanının imajı 

  1. Satış Temsilcisi Nasıl Olmalıdır?
  2. Satışçının İmajı Nasıl Olmalıdır?                                                                      
  3. Şirket vizyonu ve satıcı davranışları birlikteliği nasıl sağlanır

 

FİRMA ÜNVANI 

 

KATILIMCI / LARIN

ADI VE SOYADI              

 

TELEFON VE E-POSTA ADRESİ                       

 

 

 

Bu formun doldurularak en geç 5 Aralık 2013 Perşembe  16:00 'a kadar tercihen omerf.daglioglu@abigem.org e-posta adresine veya +350  68 73 no'lu faksa iletilmesi rica olunur.

Detaylı Bilgi veya Kayıt İçin: 0332 350 66 93

 

Ömer Faruk DAĞLIOĞLUGİL

ABİGEM Konya; İş Geliştirme, Proje ve Eğitim Birimi Yöneticisi

T:   +90 332 350 66 93 - dahili: 223

F:   +90 332 350 68 73

C:     0530 433 17 98

E:   omerf.daglioglu@abigem.org

W: www.abigem.org