Müşteri Memnuniyeti Politikası

 

Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulmakta, varsa memnuniyetsizlik talep ve beklentiler doğrultusunda süreçlerimizi iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilmektedir.

 Müşterilerimizin her türlü geri bildirimini mevcut deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları sağlayarak "müşteri memnuniyeti" ne dönüştürmek üzere kullanmaktayız.      

Konya Sanayi Odası,  müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve kurum politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı taahhüt etmektedir.